امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

من و مامان و بابام

نورکوچولو

1391/5/20 3:12
نویسنده : مامان و بابام
640 بازدید
اشتراک گذاری
 
سلام جیگرم

فردای جواب آزمایش من و مامان جون رفتیم مطب دکتر رزاقیان تا جواب آزمایش رو ببینه و اگر چیزی لازم بود بگه.

بعد از تبریک و یک سری نصیحت گفت برو بخواب رو تخت تا سونوگرافی کنم. وای کلی استس داشتم. اگه امان جون نبود حتما گریه می کردم.

تقریبا دو دقیقه ای گذشت تا گفت اینم قلب جنین .خدای من بهترین حرفی بود که زد یه نور کوچولو که روشن و خاموش می شد.

قربونت بشم قرار شد ماه بعد دوباره برم پیشش.

وقتی به بابا زنگ زدم وگفتم خیلی ناراحت شد که چرا نتونسته ترو ببینه. و باید تا ماه بعد صبر می کرد.

الهی دورت بگردم مامانی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

yasaman jon
20 مرداد 91 3:08
الن چند ماهشه
انشالله که سالمه
خدا حفظش کنه





سلام عزیزم ممنون که سر زدی الان 7ماه م 7 روزش هست.