امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

من و مامان و بابام

نی نی من چیه؟ دختر یا پسر؟

1391/5/22 14:14
نویسنده : مامان و بابام
3,809 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم بلاخره بعد از کلی تحقیق درباره بیمارستان خصوصی و دولتی من تصمیم گرفتم برم بیمارستان دولتی. و چون بیمارستان لولاگر رو خیلی تعریفش رو شنیدم برای کنترل مرداد با مامان جون رفتیم اونجا. وقتی من رفتم پیش دکتر رو برگشتم مامان جون کل آمار بیمارستان رو درآورده بود. بیمارستان قدیمی هستش ولی کادر پزشکیش فوق العاده هستن بخصوص دکتر مامان که رییس بیمارستان هم هستش.

دکتر یک سری آزمایش و یک سونوگرافی برای تعیین جنسیت برام نوشت. از همون جا یک زنگ به بابا زدم و گفتم امروز صدای قلب نی نی رو شنیدم کلی ذوقید. وقتی برگشتیم من اومدم خونه خودمون تا بعد از ظهر برم برای سونو به مامان جون گفتم نیا هوا گرمه.

ساعت 3 بعد از ظهر راه افتادم به سمت مطب که تو راه بابا رو دیدم داره میاد خونه با دست پر پرسیدم چی گرفتی؟ گفت چند دست لباس حاملگی برای مامان نی نی . طفلکی اینقدر خسته بود که نتونست باهام بیاد. وقتی رسیدم مطب دیدم مامان جونت زودتر ازما رفته و اونجا منتظر ماست.

وای دل تو دلم نبود وقتی نوبت ما شدو رفتیم داشتم میمردم از استرس ؛ با اینکه صبح صدای قلب کوچولوت رو شنیده بودم ولی مدام دعا می کردم بگه همه چیز خوبه و خدا رو شکر که گفت.

بعد خانم دکتر گفت می دونی نینی چیه گفتیم: نه. من و مامان جون چشممون به دهن دکتر بود که ببینیم چی میگه. و گفت:

پسر

یه پسر صحیح و سالم خدا جون شکرت.

وقتی میومدم خونه یه تک زنگ به بابا زدم . بابا زنگ زد و گفت دیگه مزاحم میشی؟ منم گفتم من نبودم که پسرت بود . بابایی کلی خوشحال شد و گفت: سالمه   گفتم :بله 

گفت خدا رو شکر . پس معلوم شد که امیر محمد ، نه فاطمه سادات .

امیر محمدم عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامی امیرحسین
23 مرداد 91 15:37
مبارکه مبارکه خوش قدک باشه شما هم مثل ما امیر دار شدین... خیلی مواظب خودتونو بچه باشین